pimp myspace profile

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Τα κάλαντα του Λαζάρου



Στους δρόμους του χωριού μας σεργιανίσαμε σήμερα και τραγουδήσαμε στους κατοίκους του το Λάζαρο. Ο Λάζαρος στον τόπο μας  είναι δύο σανίδες πλουμισμένες με κλαδιά δάφνης και λουλούδια,  τοποθετημένες κάθετα σε ένα ξύλο. Από το σταυρό που σχηματίζεται, κρέμονται κουδούνια τα οποία χτυπούν όση ώρα λένε το τραγούδι του Λαζάρου. 







Σήμερα είν’ η έγερση , σήμερα είν’ του Λαζάρου
Για σηκωθείτε χριστιανοί, για σηκωθείτε αδέρφια
Στην εκκλησιά να τρέξετε, να δείτε μέγα θάμα
να δείτε και το Λάζαρο πώς είναι πεθαμένος
να δείτε πώς τον έκλαψαν, τρεις παρθένες γυναίκες
Η Μάρθα, η Μαγδαληνή και  του Λαζάρου η μάνα
Ο Κύριος επέρασε και τους καλημερίζει:
-Για πες μου, πες μου Μάρθα μου πού είναι ο αδερφός σου;
-Ο αδερφός μου πέθανε, εδώ και τρεις ημέρες
-Για δείξτε μου το μνήμα του για δείξτε μου τον τάφο.
Και ο Χριστός γονάτισε τον ουρανό κοιτάζει.
- Για σήκω σήκω Λάζαρε από τον κάτω κόσμο.
Κι ο Λάζαρος σηκώθηκε από τον κάτω κόσμο.
-Για πες μας, πες μας Λάζαρε, τι είδες εκεί που πήγες;
-Είδα φόβους, είδα τρόμους, είδα βάσανα και πόνους.


3 σχόλια:

  1. Και του χρόνου. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ Βούλα! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσε πολύ που πήγαμε και είπαμε το Λάζαρο στο χωριό.Μου έκανε εντύπωση που είχαμε κουδούνια αλλά και ο ρηθμός του Λαζάρου.Καλό Πάσχα και κάλη ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή