pimp myspace profile

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Γιατί τα χαμόγελα τα αξίζουμε όλοι στη ζωή!!!

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη

Μου λένε όλοι πως δεν υπάρχεις μα εγώ θέλω να πιστεύω σε σένα γιατί ξέρω πώς εσύ είσαι το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων!
Από πολύ μικρή πίστευα σε σένα! Πάντα θα  μου έφερνες το δώρο μου!  Κι ας ήταν η απειλή μόνιμη στα λόγια  της μαμάς: «Να είσαι καλό κορίτσι γιατί ο Αι Βασίλης δε θα σου φέρει το δώρο σου». Εγώ πίστευα σε σένα και συνέχιζα να κάνω τις ζαβολιές μου, κι εσύ δεν με ξεχνούσες ποτέ .
Ακόμη πιστεύω σε σένα. Κάθε Πρωτοχρονιά κάθομαι μόνη μου κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο και κάνω διάφορες ευχές.  Ευχές για όλους τους ανθρώπους. Άγιε μου Βασίλη, μερικά παιδιά, από όλες τις χώρες του κόσμου, δεν χαμογελάνε. Ξέρω πως υπάρχουν φτωχές οικογένειες, οικογένειες με προβλήματα … Μα, δεν μπορείς να κάνεις κάτι; Ίσως να τα βλέπω όλα εύκολα γιατί είμαι παιδί, αλλά  ελπίζω να με καταλαβαίνεις.
Φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να κάνεις το όνειρό μου πραγματικότητα! Θέλω  να φέρεις σε όλες τις οικογένειες ελπίδα, αλληλεγγύη, υγεία, ζεστασιά και κυρίως χαμόγελα, πολλά χαμόγελα. Γιατί τα χαμόγελα τα αξίζουμε όλοι στη ζωή και δεν είναι κάτι που θα σου κοστίσει. 
                                                                                               Με αγάπη

                                                                                                    Βικτόρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου